Skip to content

نکته ها

شاید خداوند صحرا را خلق کرد تا انسان بتواند با دیدن نخل تبسم کند.
 
صفحه اصلي arrow اخبار و تازه ها arrow علمی arrow مصرف صبحانه را فراموش نکنید
مصرف صبحانه را فراموش نکنید چاپ ارسال به دوست
05 ارديبهشت 1387 ساعت 13:13
اگر می خواهید به بیماری قلبی مبتلا نشوید ، مصرف وعده صبحانه را فراموش نكنید.

 

اگر می خواهید به بیماری قلبی مبتلا نشوید ، مصرف وعده صبحانه را فراموش نكنید.
به گزارش شبکه خبر: محققان دانشگاه هاروارد اعلام كردند : مصرف منظم صبحانه خطر ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی را كاهش می دهد.

به گفته محققان : صبحانه ، كمتر از وعده های دیگر غذایی باعث افزایش قند خون می شود و به علت كاهش اشتهای افراد برای خوردن غذا هنگام ظهر و شب ، كلسترول زیانبار یا ال دی ال را در خون كاهش می دهد.

كلسترول ال دی ال ، اصلی ترین عامل سخت شدن دیواره عروق و تنگی رگ های خونرسان قلب است .

پیش از این نیز بررسی ها تاثیر مصرف صبحانه را در جلوگیری از چاقی و افزایش موفقیت تحصیلی دانش آموزان نشان داده بود.
 
< بعد   قبل >

ورود و خروج






دریافت رمز عبور
عضویت در سایت

لینک RSS سایت

تبلیغات