|
زنان زیاد گوشت و شیرینی نخورند |
|
|
|
26 تیر 1386 ساعت 16:37 |
|
به گفته
محققان، روی آوری به رژیم غذایی و خوردن زیاد گوشت و غذاهای شیرین، شانس ابتلا به
سرطان سینه را افزایش می دهد.به گزارش ایونا ، زنانی که زیاد از گوشت و شیرینی
استفاده می کنند 2 برابر بیش از زنانی که از رژیم غذایی شامل سبزیجات استفاده می
کنند، به سرطان سینه دچار می شوند. در تحقیقی که در شانگهای صورت گرفت، پزشکان 2
گروه زنان آمریکایی و چینی را با هم مقایسه کردند و دریافتند زنان چینی که از رژیم
غذایی غربی استفاده می کنند 2 برابر بیش از زنانی که از رژیم گیاهخواری استفاده می
کنند، به سرطان سینه مبتلا می شوند.
منبع :
روزنامه کارآفرینی
|